De Rabobank Clubkas Campagne gaat weer van start (foto: PR)
De Rabobank Clubkas Campagne gaat weer van start (foto: PR)

Start Rabobank Clubkas Campagne

Inschrijving weer open

Ingezonden

Regio - Ook in 2019 organiseert Rabobank Ridderkerk Midden-IJsselmonde de Clubkas Campagne.
Hiermee ondersteunt de bank lokale verenigingen en stichtingen. Meedoen is dé manier voor stichtingen en verenigingen om de clubkas aan te vullen. De Rabobank verdeelt in totaal 85.000 euro onder alle deelnemende clubs. Clubs kunnen zich t/m 11 maart 2019 aanmelden.


Leden van Rabobank Ridderkerk Midden-IJsselmonde mogen vervolgens tussen 23 maart en 18 april 2019 stemmen op de clubs, die naar hun mening een extraatje verdienen. De Rabobank organiseert de Clubkas Campagne voor de laatste keer in deze vorm. De bank blijft lokale verenigingen en stichtingen ondersteunen, maar gaat dit op een nieuwe manier doen.

Anders dan bij de voorgaande twee edities kunnen clubs zich uitsluitend aanmelden met de aan hen toegestuurde unieke aanmeldcode. De aanmeldcodes zijn op 14 januari 2019 per e-mail verstuurd naar het emailadres van de club dat bij de Rabobank geregistreerd is. Alle clubs die op basis van de voorwaarden mogen meedoen hebben zo'n aanmeldcode ontvangen. Op de website van de Rabobank staan de deelnamevoorwaarden.

Inschrijven kan, uitsluitend met een aanmeldcode via rabo.nl/rmij/clubkascampagne2019
Hier vindt u ook alle voorwaarden en overige informatie.

Dit jaar stelt de Rabobank ook weer een Creativiteitsprijs beschikbaar. Deelnemende clubs die de Rabobank Clubkas Campagne op een ludieke en originele wijze promoten via social media, mét gebruik van #RaboClubkas, maken kans op een extra bijdrage van € 500,- (1e prijs), € 250,- (2e prijs) of € 100,- (3e prijs). Doet uw club ook mee? Ga dan dus creatief aan de slag met een actie waarmee u, op een ludieke en originele wijze zoveel mogelijk stemmen werft voor uw club.
De deelnamevoorwaarden staan ook op de website van de Rabobank.

Meer berichten